Mág RADEKR začaroval.

15.12.2012 10:42

Zdravím přátelé,

dnes vám přináším další nové zprávičky.Včera jsem měl vystoupení (Mikromagiie) pro SDh v bystřici pod hostýnem,tak jenom stručně:

Včerejší vystoupení bylo naprosto úžasné,bylo natolik úžasné že SDH mi zajistilo vystoupení 12.ledna 2013 na Hasičském plese v Bystřici pod Hostýnem.Děkuji svému fotografovi a řidiči,ale taky všem,kteří se na mé včerejší vystoupení dostavili a že byl plnej sál.Takový pěkný zažitek jsem už dlouho neměl.Děkuji mooc. :))

Další věc,co vám chci říct je,že jsem se stal členem UMK (Unie Moravských Kouzelníků) a členem skupiny MagicBrossCz (MBZ).

Kouzelnický stolek je už doma,kouzla připravené a můžem se vrhnout na zimní kouzelnickou éru.V rubrice KALENDÁŘ AKCÍ se můžete mrknout kde budu vystupovat,nebo kde jsem už vystoupil.Přes vánoce se mi ty akce nějak rozmnožili takže doporučuju sledovat.

Na štědrý den chystam na youtube nové vánoční videjko,vektrem vám představím mojí celou karetní sbírku,kterou sbírám od svých 7.let.

 

Mág RADEKR