Mág RADEKR - NEWS

05.11.2012 19:42

Héj,..tady Mág RADEKR,přináším vám nové informace ze světa kouzel a magie. :)
 

Konecem příštího týdne mi bude dovezen nový kouzelnický stolek a taky budu mít nový kouzelnický kostým.Nová kouzlička na vystoupení jménem IT'S MAGIC jsou připravené v mém novém hliníkovém kufříku.Máme asi 15 kouzel a triku na 20 minut.Takže pokud všechno půjde podle plánu,rozjedu za 2 týdny svojí kouzelnickou éru 2012/13.V půlce listopadu začnu s družinami na 1.základní škole v Holešově,jsou tam nové oddělení takže je to pro mě akorát.Dále jedu na družiny 2 a 3 základní školy také v Holešově.Potom vystoupím na Hasičské plese v Bystřici pod Hostýnem.Na vánoce budu vystupovat na vanoční nadílce pro 1.stupen 1.základní školy.A po novém roce...tedy,pokud nebude ten "slavnej" konec světa,se chystám opět na talentové soutěže.Tentokrát mám v plánu dvě!....Jedna bude v Hulíně.....HULÍN MÁ TAKY TALENT....a druhá jako vždycky v Holešově...HOLEŠOVSKÝ TALENT..zde jsem už jednou vystoupil a odnesl jsi krásný pohár adiplom finalisty.Ale tentokrát...to chystám mnohem a mnohem zlepšit....

 

Už asi tak 10 lidí mi řeklo,že mám jít do ČESKOSLOVENSKO MÁ TALENT....tak..tam se chystám v roce 2013 nebo 2014..pokud ta soutěž ještě bude pokračovat.A to z jediného důvodu..protože nemám hodně lidí,kteří by se mnou jeli na castingy dfo brna nebo do ostravy..či kde to vlastne je.atím bude jen na těch soutěžích,které jsem už umínil.Sem a tam předváním kouzla pro náhodné diváky i divačky..:)...a hlavne ve skole před učitelkami :D....Co dodat...na youtube nic velkýho nerozjíždím..jenom udělám videjko o konci mé soutěže a kdo jí vlastně vyhrál.A jinak budu točit,tak,jak vždycky točím...:)))

 

Mějte se krásně....pokud bude venku zima tak se oblečte :D..a ahoj :))

Mág RADEKR